Factuur indienen
Wilt u de gemeente Nijmegen een factuur sturen? Een digitale factuur via PEPPOL verwerkt de gemeente het snelst. Stuur elke factuur die u heeft apart op.
Wat u moet weten
Let bij het indienen van een factuur op het volgende:
- Vermeld op uw factuur altijd uw naam, volledige adres, KvK-nummer en BTW- nummer
- Gebruik één verplichtingnummer (inkoopordernummer) per factuur
- Noem altijd het volledige adres en het VPL-nummer (inkoopordernummer) dat u van ons of uw contactpersoon kreeg. Dit zorgt ervoor dat we uw factuur altijd kunnen koppelen aan een aanvraag in onze administratie, en verzekert u ervan dat u zo snel mogelijk uw geld ontvangt
- Zet op de factuur een heldere omschrijving van de werkzaamheden, geleverde diensten of bestelde goederen
- Facturen zonder een actueel verplichtingennummer (inkoopordernummer) zijn we genoodzaakt terug te sturen
- Richt uw facturen altijd aan de gemeente Nijmegen
Op de site van de belastingdienst aan alle factuureisen uitgebreid omschreven
3 manieren om uw factuur te sturen
- Digitaal via PEPPOL, dit heeft de voorkeur
De gemeente Nijmegen kunt u met de onderstaande gegevens vinden op het PEPPOL-netwerk:
Kamer Van Koophandel: 09220932
OIN: 00000001001479179000
VAT / BTW: NL001479179B12
- Stuur een mail
Mail elke factuur als een apart bestand naar inkoopfacturen@nijmegen.nl. Lever uw bestand aan in het format PDF.
- Per post
Gemeente Nijmegen
LET OP: T.a.v., alleen indien VPL nummer ontbreekt
Postbus 571
6500 AN Nijmegen